donderdag 13 januari 2011

verjaardag birthday annivaisery enz

eindelijk jarig yes heb een laptop notebook gekregen met tas dus ik kan overal naar toe met laptop.
Ga vrijdag naar Dresden om nieuwe schoenen en pet te kopen.
was super leuk ben wezen bowlen en er is in vier talen voor me gezongen op school en thuis.
ik was de King op school ik moest op een versierde stoel zitten en die werd opgeteeld met mij erop en ook met een paar andere die jarig waren geweest  met bowlen was ik heel slecht.
we hebben daar ook gegeten amerikaans super lkkr maar ik zat vol na wat drinken
en ik kan al een beetje Duits Ich heisse wessel Ich komme aus Niederlande srry ik kan niet al die dingen goed schrijven heb mijn toetsenbord op nederlands staan het is typet het zelfde maar ziet er ander  uit

1 opmerking:

  1. Hoi Wessel. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt een mooi kado gekegen hoor. Nou, veel succes in Duitsland en we zien je binnenkort. Groetjes van Miguel, Mathyas en de rest

    BeantwoordenVerwijderen