zondag 9 januari 2011

Mijn ervaring van de 1e week@ Robin&Goldie

Beste Lezers,

Het begon allemaal zondagochtend toen er grote chaos uitbrak. Overal stonden spullen die ingepakt waren of nog ingepakt moesten worden. Toen eenmaal bijna alles in de auto stond zocht mama nog voor haar snowboats. Eerder die ochtend vroeg mama aan mij of dat ik die wou pakken dus ik had ze gapakt en in de auto gelegd. Achteraf was dat blijkbaar helemaal niet de bedoeling toen ik hoorde van papa dat mama helemaal gestresst was omdat ze haar schoenen niet kon vinden. Oeps, nadat we alles hadden ingepakt en in de auto hadden gelegd zijn we langs alle buren gereden en ze gedag gezegd en zijn op weg gegaan naar Breda met de hele familie. Toen we in Breda waren zijn we langs oma gegaan om afscheid te nemen maar toen we naar de auto liepen geelde ik opeens ' Onee!! Ik ben mijn hamster bij oma vergeten! ' huilend was ik teruggerend omdat ik me eigenlijk best wel schuldig voelde tegenover Goldie. Toen we eenmaal op weg waren is het allemaal vrij snel gegaan we zijn gestopt voor wat koffie en een keer om te eten. Eenmaal aangekomen bij het tijdelijke appartement hebben we de spullen naar binnen gebracht en zijn wat bij de Griek gaan eten daarna is iedereen gelijk gaan slapen. Die volgende ochtend was onze eerste schooldag wat Bas goed beviel maar mij totaal niet. We werden opgehaal maar toen ze mij hadden opgehaald hebben ze me naar de klas gebracht en heeft de klas eigenlijk niet meer naar me omgekeken. Aan het eind van de middag kwamen er wel meiden naar me toe en allemaal vragen stellen maar het was niet echt bepaald interresant. Die volgende dag had ik wat vriendinnen gemaakt met wie ik eigenlijk de rest van de week mee ben omgegaan. Woensdag ben ik met een meisje naar de stad geweest en diezelfde avond kwam de alleliefste Laura we hebben toen veel gepraat en Laura is bij ons in het appartement blijven slapen wat heel gezellig was. Donderdag zijn Laura en ik samen naar de stad geweest met de tram en hebben kleren gekocht om 7 uur kwamen onze ouders en broertjes en zusjes ook en zijn we met zijn allen uit eten gegaan. Vrijdagmiddag zijn Laura en de rest weer terug naar Nederland gegaan. Zaterdag zijn we eerst een keuken met zijn allen gaan kopen en daarnaa naar een groot winkelcentrum geweest waar we eigenlijk meubels voor onze kamers zouden gaan kopen maar daar is uiteindelijk niks van gekomen. Zondag zijn we gaan lopen, we zouden eerst naar het park gaan maar daar vond mama het te glad dus zijn we maar een beetje door de wijk gaan lopen. We zijn de bakker iets lekkers gaan halen voor bij de koffie en hebben bij de subway ( die om de hoek is ) een broodje gegeten. S' avonds hebben we gestoomde kip gegeten met als toetje warme appelmoes die yammie was, hihi. Nu ben ik klaar met typen en ga ik onder de douche en daarna lekker naar bed. Morgenochtend moet ik bovendien weer vroeg opstaan.

xxxxxxRobin

@ Goldie
Het was een beetje rare week voor mij want Robin en ik zijn een hele lange autorit gaan maken waarbij ik in het begin niet veel heb geslapen maar toen ik doorhad dat het helemaal niet eng was ik lekker ben gaan slapen. Toen we op onze eindbesteeming waren aangekomen had Robin voor mij mijn kooi klaargemaakt met extra veel zaagsel ik ben toen lekker een neste gaan maken en snel gaan slapen. Ik mag dan een nachtdier zijn maar ik was die dag bijna de hele tijd wakker dus ook ik was doodmoe. Die hele week heb ik voor de rest ben ik gewoon mijn eigen gangetje gegaan en een beetje rondgekeken want het was een hele verandering ook voor mij. Ik sta nu op een hele andere kamer dan eerst en ben al een beetje gewend. Op het moment is Robin ook bezig met mij handtam maken en dat vind ik soms best wel eng maar ik begin al aan haar handen te wennen. Maar nu ga ik weer lekker in mijn ratje rennen. Doei!!! Veel kusjes van Goldie.





1 opmerking:

  1. He Robje dropje! Wat een schattig hamstertje heb je....aaaahhhhh, kusje en aai, aai.
    Enne wist je dat Nikkie de Wikkie hetzelfde vestje als jou heeft? Tweelingen op afstand dus. Dikke knuffel van Miranda de panda

    BeantwoordenVerwijderen