zondag 9 januari 2011

Eerste week in Duitsland @wessel

de eerste week in Duitsland
we kwamen eerst aan in duitsland met papa papa, bas en ik moetsen de sleutel ergens ophalen met allemaal codes.
daarna gingen we naar het apartement om alle spullen weg te zetten.
rond 7u kwamen mama en robin aan met allemmaal dozen vol met spullen
ondertussen hadden ik al  de  playstation proberen aan te sluiten alleen werkten dat niet we gingen eten bij de
Griek om de hoek en daarna moetsen we maar weer snel gaan slapen want we moesten al vroeg op robin en ik werden rond 7u wakker om al om 8u naar school te gaan en we warn dus op die super grote school we  waren net op tijd robin werd als eerst opgehaald door twee meiden daarna bas door zijn meester en ik moest met de directeur naar mijn klas daar was een jonge Wenzel waar ik naast mocht zitten alles was engels dus ik verstond er niks van. we kwamen om kwart voor vier naar huis en toen gingen we allemaal  cijfers geven en slapen voor de volgende en dinsdag deden we het zelfde en op woensdag kwamen laura henry angeliqeu en madeleine dat was heel leuk ze zaten in het zelfde apartementen gebouw als ons laura bleef de eerste dag bij ons slapen en ging meelopen naar school en de dag daarna gingen we naar de stad en eten in de kelder waar de duivel was gezien???   en toen moest de familie van der gun weer weg op vrijdag middag terwijl wij op school zaten en toen we uit waren hadden we eindelijk weekend we gingen naar een hele grote passage en we hadden een keuken gekocht en zondag hadden we een rondje gelopen door de buurt we wouden eerst naar het park gaan maar daar was het super glad dat mama terug ging en toen gingen we eten bij de subway en we hadden ook op zaterdag nog voor een mini laptop voor mijn verjaardag gekeken

1 opmerking:

  1. Nou Wessel, even doorbijten en dan kan ook jij voor de kerst gewoon Engels praten! En wie weet ook al wat Duits....wordt jij dan een proffesor of zo....of een internationaal voetbalster? Groetjes van mij voor allemaal

    BeantwoordenVerwijderen