donderdag 20 januari 2011

Inburgering

Wij waren zaterdag naar Dresden want Wessel had hier een leuke winkel gezien. De winkel is gevonden maar helaas schoenen werden hier niet gevonden. Op de foto's zie je wat er wel gekocht is. Nieuwe Caps want die hadden we hier niet. De schoenen waren echter niet uit Wessel zijn koppie. Dinsdag dus na school op pad. Ik ben blij dat we een zaak gevonden hebben dus nu is hij opgelucht en eigenaar van lederen All Stars. Ze zijn wel heel licht maar dat is Wessel wel toevertrouwd.  Robin is ook al heel de winter op zoek naar deze dus ik weet wat we gaan doen straks.
Bas heeft woensdag een award gekregen omdat hij goed is ingeburgerd op de nieuwe school en zijn engels heel goed gaat. Ondertekend door zijn leraar en het hoofd van de school. Iedere woensdag is er een bijeenkomst met het hoofd van de school en toen moest Bas naar voren komen. Hij hangt hier dus aan de muur. Bas is ook al uitgenodigd voor een feestje a.s. zaterdag. Ik moet alleen vragen of hij dat ook wel weet. De uitnodiging vond ik in zijn jeans voor dat ik hem in de was deed.

Bas moet vandaag ook een spreekbeurt houden. Straks kunnen we er waarschijnlijk wel om lachen maar hij heeft de nodige stress achter de rug. Hij zal wat meer geduldiger moeten worden. De computer wil bij hem nooit doen wat hij wil. Gelukkig heeft Robin hem kunnen helpen. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Robin heeft het "geluk" dat haar spalkje weer eens los is gegaan. Vanmiddag dus naar de ortho. Het gewone leven is begonnen.

Nu het sporten nog in gang zetten en dan lijkt het als vanouds.

2 opmerkingen:

  1. Hai schoonzus, fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie. En die Bas, wie had dat nou verwacht!?
    Oma had het al verteld gister en was apetrots op dr kleinzoon, en tante Ingrid ook hoor. We zijn op iedereen trots trouwens, ze slaan er zich goed doorheen. En jij wordt volgens mij weer geleefd he?
    We zullen jullie morgen wel missen met de verjaardag van Joey, Jeroen vroeg wie er kwamen en ik noemde jullie al: FOUTJE. Meteen 5 minder valt gelijk op he. IK wens jullie een fijn weekend, en geniet er maar lekker van. Veel liefs voor allemaal van ons. Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, goed van Bas hoor! De jongste van het stel en de eerste met een award. En tja..... Canna, met jouw uitstekende shopping skills is het logisch dat jij de winkel vindt... Waar ze dAt hebben......wat je nodig hebt. Hier loot het leventje ook gewoon door....doei! miran

    BeantwoordenVerwijderen