woensdag 23 maart 2011

Lente

Vanaf afgelopen zaterdag is de lente ingetreden. De zon schijnt en het is aangenaam buiten wat je ook wel kan zien aan het aantal mensen dat iets onderneemt. De dierentuin en bossen waren druk bezocht maar ook in de stad zijn er veel wandelaars. 

Zondag ben ik samen met Ronald naar het volkenkunde museum gegaan. Ik had me laten verleiden door een Indien tentoonstelling voor de hele familie alleen onze kinderen hadden andere plannen. Het museum op zich was mooi we hebben zelfs een stukje over de Maroons van Suriname gezien maar het optredens van de indiaase dansgroep hadden we net gemist.

Gisteren ben ik als begeleider van grade 8 meegegaan naar een schoolconcert. Het was een reis door de tijd van musicals, van Westside Story tot aan Grease uitgevoerd door studenten. Robin en haar klas vonden het niet zo maar dat zal de leeftijd wel zijn. Afgesloten werd de trip met een bezoekje aan Mc Donalds dus ze hadden niets te klagen.

Cultureel ben ik in ieder geval goed bezig deze week

2 opmerkingen:

  1. Hoi Giovanna,
    Fijn dat het allemaal zo goed met jullie gaat. Wel nog veel werk, maar het einde is in zicht, als ik alles zo lees.
    Onze Falco is helemaal gek van de playmobiel dat jullie hem gegeven hebben. Hij vindt het geweldig. Heeft er echt weken mee gespeeld en als er een vriendje langs kwam, moest dáár mee gespeeld worden.
    Nando is superblij met zijn nieuwe fiets. Hij heeft veel bekijks in ons dorp!!
    Met ons hier alles goed. Het is wat rustiger met taarten, maar dat is niet zo erg, ik ben nu nl bonbons aan het maken voor Wijnand. Die wil hij op zijn werk trakteren (en tja kopen in de winkel, is geloof ik geen optie meer ;) )
    Ook zijn we de kamer van Falco aan het opknappen. Wat ook veel werk oplevert, maar over zulke dingen hoef ik jou niets te vertellen :)
    Asmara vindt het jammer dat Robin niet meer hier woont en op het JTC zit, zij gaat nl volgend jaar naar JTC.
    Nou, je bent weer een beetje op de hoogte.
    Het gaat jullie goed!!
    Groetjes Carina
    ps ik mis jullie wel hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee schoonzus, mag Joey dat kastje nog hebben dat op de bovenverdieping staat? Hier is het flink druk met de twee verhuizingen, Joey is gisteren voor het eerst blijven slapen. Het huisje is echt superleuk, en het wordt vast en zeker gezellig.
    Met mama dr huisje schiet het ook al op, waarschijnlijk volgende week al over met de meubels, en dan de rest natuurlijk in de Bloemaertstraat. Jammer dat je niet meer hier woont, had je me kunnen helpen haha. P.s. Mocht ik de grijze linnenkast nog hebben voor Roos op dr kamer, ze zou er heel blij mee zijn. Ik hoor het wel van je. Veel liefs van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen