donderdag 17 maart 2011

bijna ready

Nog 6 dozen te gaan. Maar dan heb ik nog wel een kast/commode nodig voor mijn kleren. We hebben de Ikea kast die eigenlijk voor mij bestemd was een plaatsje op de gang gegeven. Probleem kapstok en linnenkast opgelost moet wel even improviseren voor de kleding maar dat moet in mei over zijn.

Vandaag komen onze matrassen kunnen we eindelijk in ons eigen bed slapen. Ronald is 4 dagen weg dus ik hoop dat het bed klaar is wanneer hij thuis komt straks.

Vorige week waren we in NL voor ma haar verjaardag. Ze was blij om ons te zien tante Margo was er ook. Die was ruim een jaar niet in NL geweest dus samen nog naar de toko gereden om wat in te slaan. Vanmiddag komen er een paar dames lunchen dus dat wordt een surinaams maaltijdsoep. Gisteren al de boullion voorbereid zodat ik vandaag niet te veel meer moet doen.

Mijn auto is  nu ook voorzien van een duitse plaat. Het koste nogal wat aan keuringen en reparaties die hieruit voortvloeide maar ik heb er meteen voor gezorgd dat de Stadt Leipzig ook nog eraan kan verdienen. Oftewel de 1e dag dat ik erin  reed hing er een briefje aan. De eerste 15 euro voor verkeerd parkeren zijn binnen. Ik hoop dat het hierbij blijft.

Vandaag is een sombere dag ik ga alleen op pad voor mijn groenten en dan blijf ik lekker binnen voor de rest van de dag. Morgen zijn de kinderen vrij ik hoop dat het dan wel mooier is.

1 opmerking:

  1. En dan eindelijk kan je weer gewoon verder met je leven.....wat een operatie niet! Enne recepten over Surinaams eten mogen best geplaatst worden hoor....ik heb er een over Amerikaanse spare ribbekes geplaatst!!!! EN lekker dat ze waren....

    BeantwoordenVerwijderen